loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
عباسعلی امینیان بازدید : 1261 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

دو ساعته میخوام بخوابم،
لامصب هر چی بالشت و جعبه دستمال کاغذی و ماشین حساب پرت می کنم
به کلید برق نمی خوره که لامپ خاموش بشه،
واسم یه لنگه دمپایی مونده فقط، این آخرین سلاحمه،
دعا کنین به هدف بخوره وگرنه باید بلند شم!



خخخخخخخخخخخخخخححخخخخخخخخخ خحخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخححخخخخخخخخخ خحخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخححخخخخخخخخخ خحخخخخخخخخ
اه بيا كمك يه چى تو حلقم گير كرده



ی شخصی از عالمی پرسید: یا عالم…!
چندوقتی است که اندوهگین هستم.. چه کنم؟؟
عالم فرمودند : دیگر اندوهگین مباش..
و آن مرد دیگر اندوهگین نشد. ..
موهای بدنم سیییخ شدن!!
خعلیییی آموزنده بود




خبر نگاری نظر مسی را در مورد نقشش در فوتبال پرسید و او
جواب داد من از طرف خدای فوتبال فرستاده شدم تا فوتبال
واقعی رو به این مردم نشان بدم.وقتی همین خبر نگار به
رونالدو گفت مسی چنین جوابی داده رونالدو گفت من که یادم
نمیاد کسی رو فرستاده باشم.




هر سیب زمینی سرخ کرده رو هر چقد هم آروم بخوری بالاخره تموم میشه این یکی از تلخ ترین حقایق زندگیه. :-(



»هـر آن کـس کـه مـرا دوسـت نـدارد.....
.
.
.
.
.
خــــــــــر اســـــــت.... :|
خـتـم جـلـسـه.....
تـمـاااااااااام.....
بـاشـد کـه رسـتـگـار شـویـد.....
حـالـا کـی خـره..... :)



یکی از فانتزیام اینه که یه روز توخیابون گوشیم زنگ بخوره بردارم بلندبگم سلام راستی اون 300 تا پورشه 200 تا لامبورگینی ازمرز رد کردی بعد که همه با تعجب منو نگاه کردند بگم شوخی کردم بابا حالت چطوره بعد تو افق محو نشم.




به دوست دخترم اس دادم میگم کی بیا به نظرت خاستگاری ج داد که اخه من 2 تا خواهر بزرگ تر از خودم دارم بد تا اونا ازدواج نکنن که نمیشه . اینو فرستاد اومدم ج بدم دیدم یه اس دیگه داد حالا وایسا با مامی دیدم بحرفم!
حالا موندم چه جوری بگم شوخی کردم :(



یه بار یه پرسپولیسی میره کتاب فروشی میگه آقا کتاب تاریخچه قهرمانی پرسپولیس رو دارین میگه برو بابا ما از این کتاب های تخیلی نداریم



سکوتم علامت رضایت نیست...
.
.
.
.
ساقه طلایی تو گلوم گیرکرده لامصب :¤



به بعضيا هم بايد گفت ................... دهنتو اندازه كلماتت باز كن! گنده تر از خودت بخواي حرف بزني بخيه لازم ميشي!!!!!!
خخخخخخخ موافقا لاييك



فقط ی مرده ایرانیه ک با اینکه هیکلش رو فرم نیست و اندازه قابلمه شکم داره ولی بازم تیشرت چسبون می پوشه..بابا تو دیگه چرا مرد مانکن؟!!




يکى از خانوم هاى فاميلمون اصن پسر نداره هروخ منو ميبنه ميگه :به به عروس خوشگلم...
نميدونم دقيقا فازش چيه؟!
فک کنم ميخواد منو شکنجه روحى بده :|



اصن لذتی ک توبرداشتن متمادی دستمال کاغذی تو ساندویچی هس،توخوردن ی بندری2نونه مجانی نیس!!!


 

این دستگاه فشار خون مچیا از یخچالم برا خونه واجبتره! میشه باهاشون چند ساعت مهمونارو سرگرم کرد! حتی میشه شام هم نداد به بهانه فشار بالا...!!


یکی از فانتزیام به وقوع پیوست! مامانم از بیرون اومد تا اومد از چیپسم برداره گفتم: اول دستاتو بشور! آقا یک حالی داد که نگو فقط یکم شکستگی پاهام اذیتم میکنه ولی تمام کبودیام خوب شده! تازه دکتر گفته: هفته دیگه گچ دست و پامم باز میکنه...!!!



از خواب پاشدم دیدم کسی خونه نیست! زنگ زدم به مامانم میبینم صدا جیغ و داد و سوت میاد! میگم: مامی! کجایین؟ مامانم با خوشحالی: ما اومدیم شهر بازی تو مگه باهامون نیستی؟...!!!



آب استخر ویلامون طوری یخ زده که میتونم با پرادوی خودم!(دقت کنید مال خودم) برم روی یخش وایسم و دو ساعت با آیفونم (5S) صحبت کنم. چیه؟ آرزو که بر جوانان عیب نیست...!!!


بزرگترین دشمن آدم پوله. پس هرچی دشمن داری بده من خودتو خلاص کن...!!!



یه گاز از دماغت میدی؟ از عاشقانه های خرگوش و آدم برفی...!!!


یکی از قابلیتهای بسیار ارزشمندی که مامان من داره تو رند کردنه ساعته!! به طور مثال صبح که میخواد منو بیدار کنه ساعت که میشه9:05 دیگه نمیگه 9 میگه پاشو ساعت 10 شد...!!!


پسرخالم رفته خواستگاری
رفتن تو اتاق با هم حرف بزنن دختره میگه
من قصد ازدواج ندارم پسر خالم کم نیاورد
گفت :منم اومدم خونتون موز بخورم...



یکی از افتخاراتم تو زندگی اینه که تا به حال هیچ افتخاری نداشتم...!!!


بزرگترین اشتباه کسی که خرش از پل گذشت اینه که فکر میکنه دیگه پلی جلوش نیست...!!


ساده که باشی! ته دیگ ماکارانیت را میخورند و میگویند: (( چرب است تو نخور))...!!!


تو نمونه ای واقعا نمونه ای باور کن نمونه ای! لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودتو تحویل آزمایشگاه بده...!!


بعضی دخترا همچین زیر چشمشونو خط میکشن انگار قراره تو امتحان بیاد واااالا بخدا !!!!




آرزویم در سال 1393 اینه که
آرزوهای سال 1392م براورده بشه
که سال 1391 آرزو کرده بودم
چون 1390 برآورده نشده بود آرزوهای سال های پیشم …!


وصیتنامه ی یک دختر
سعی کنید به کسی افتخار همسری خود را بدهید که
مهربان، دلسوز، وفادار، پولدار
با شهامت، شجاع، پولدار
نکته دان، ظریف، احساساتی، پولدار
عاقل، انعطاف پذیر، معتقد و پولدار باشد
این را بدانید که همه چیز مادیات نیست...!!!


لامصب این پنبه که قبل از آمپول میمالن،استرسش از خود آمپول بیشتره



دانشجو چیست؟موجودی نحیف عصبی بی پول وشبیه انسان که ازتخم مرغ وگوجه ونیکوتین تغذیه می کند و دشمنی عجیبی باکتاب دارد!



عاقا این پیاز قرمزا جوری اشک آدم رو درمیاره که آدم به شک میافته نکنه کسی مرده و به آدم نمیگن



وقتی یه رازی رو بهم میگن و بعد میگن فقط تو میدونی انقد خوشحال میشم که دوست دارم برم واسه همه تعریفش کنم


یارو با وانتش میزنه به یه بنز صفر، با کلی گریه وزاری و التماس رضایت میگیره .تو چهار راه بعدی دوباره میزنه به همون بنز! سرشو از ماشین میاره بیرون میگه برو منم!


همین چند دقیقه پیش یه ساندویچ کالباس درست کردم
رفتم تو تراس داشتم با دوستم حرف میزدم
گفت چی‌ می‌خوری گفتم ساندویچ ولی‌ حیف نوشابه نیست
یه چند دقیقه بعد دیدم یه نوشابه بسته شده به طناب داره میاد جلوم از تراس طبقه بالا
دختر همسایمون تو تراس بود شنیده بود صدامو
بد از بالا میگه بگیر نوشابرو منم هی‌ اصرار که نمی‌خوام مرسی‌ شوخی‌ کردم با دوستم هی‌ گفت نه بگیر
آخر گفتم خو لاعقل بیار پایین دره خونه
میگه نه نه نمی‌خوام چهرمو ببینی ریا بشه
همچین دختر همسایه‌های با مرامی‌ داریم




تاریخ تمام شدن آذوقه آجیل عید:
پسته ۲ فروردین
بادام ۴ فروردین
فندق ۵ فروردین
تخم کدو ۱۱ فروردین
تخمه ژاپنی ۱۳ فروردین
نخودچی ۲۸ آبان!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 489
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 13,172
  • بازدید کلی : 873,630
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان