loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
احمدرضا شیرجزی بازدید : 140439 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (51)

images111 فحش های قدیم و جدید غضنفر ـ طنز

فحش جدید یاد گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو عمتو از افق جمع کن


.

.

1-از جلو چشمام خفه شو
2 ـ پاتو از رو بوق وردار
3ـ کثافت مرض
4ـ گردن درازی می کنی
5ـ زبون کلفت
6ـ کسی با تو زر نزد

7.فکر کردی فقط خودت خری؟
8.صداتو واسه من داد نزن
9.وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند!!!
10.دستت بشکنه از زانو
11.خودت گیر عجب آدم خری افتادی
12.خودم دست دارم جوابشو میدم!!!
13. تو نه تربیت داری نه خانوادگی !
14 - حرف مفت نزن ، دندوناتو پاره میکنم

.

.

.

 

زبونت رو با دستت بگیر چند بار بگو داریوش

.

.

.

.

.

.

خودتی ..!

خودتی ..!

خودتی ..!

.

.

.

 

تو پارک 2 نفر باهم دعوا میکنن ..

بعد از پنج دقیقه کلکل:

اولی: ببین گیــر عجب خــری افتادیم هااا

دومی: هوووی !! خودت گیـر عجب خری افتادیi/icons/ss23.gif

.

.

.

 

فحش های قدیم و جدید غضنفر ـ طنز :

به غضنفر میگن: چرا همش داری دور میدون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده 

 

به غضنفر میگن از چه گلی خوشت میاد…میگه اقاقیا…میگن همینی روکه گفتی بنویس….میگه غلط کردم رز 

 

فحش غضنفری قدیمی: ۱٫ -از جلوی چشمام خفه شو . ۲٫ -فکر کردی فقط خودت خری . ۳٫ -کسی با تو زِرِ نزد . ۴٫ -صداتو واسه من داد نزن . ۵٫ -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند .

 فحش غضنفری جدید: ۱٫ -دستت بشکنه از زا نو . ۲٫ -خودت گیر عجب آدم خری افتادی . ۳٫٫ -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم  .

 

غضنفر زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

 

غضنفر میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من ازدواج میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،غضنفر میگه تو فکر میکنی من آدمم،

 

غضنفر میره جوراب فروشی و میگه : آقا من جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . غضنفر هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه : مردونه

 

 غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام …. ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا میخواستم 

 

غضنفر به اتاق رئیسش رفت و گفت: آقای رئیس من برای ازدواج دو روز مرخصی میخوام. رئیس گفت : شما که یه هفته تعطیلی داشتین چرا ازدواج نکردین؟ غضنفر گفت : آخه نمی خواستم تعطیلاتم رو خراب کنم !!!

.

.

.

 

تعدادی از فحش های باکلاس  و جدید:

میکروب- شپش- قارچ- انگل- سادیسمی- آپارادی- آشغال- بنجل- باباغوری- پپه- توغولی- جغله- جمبولی- خرفت- خنگ- دکل- دله- شلنگ- شلخته- قرتی- گاگول- ملنگ و یا بوق من خودم شخصا از بوق بیشتر خوشم میاد؟

مثلا:مرتیکه بوق بوق بوق بوق بوق ،دو نمره بهم بیشتر میداد مشروط نمی شدم.عجب بوق بوق بوق بوق

.

.

.

ببخشید که یکم طولانی شد یخورده دیگه برین پایین تمومه

فحش های طنز دانشجویی:


دانشجوی تهران شمال :
نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:
بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی ...تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)


دانشجوی تهران جنوب:
(.... .... .... ..... ... .. ... ..کلا سانسور شد )


دانشجوی دانشگاه تهران :
وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو
(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)


دانشجوی پزشکی :
در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست



دانشجوی هنر :
من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .
وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .


دانشجوی الهیات :
یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *
*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود


دانشجوی تربیت بدنی:
به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت
به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه


دانشجوی زبان خارجی :
هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن


دانشجوی حقوق :
تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .
راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو


دانشکده ی کاشون :
کسی با تو حرف نزد . کثافت مرض . از جلو چشام خفه شو . وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند !
( من قصد توهین یه هیشکی رو ندارم )


 

دانشگاه اهواز :
ولک جاسم بگیرش ، دندوناتو پاره میکنم ! به کی چپ چپ نگاه کردی ولک ( باقی درگیری فیزیکی و با سلاح سرد انجام میشه ! )

.

.

.


اگه ناراحت نمیشین با دوتا جک این مطلبو تمومش کنم خخخ

از خونه همسایه بوی کیک اومد بعد بوی آش رشته اومد

الان هم بوی قرمه سبزی میاد.

می خوام برم در بزنم بگم ما به جهنم،

خودتون اسهال می شین بدبختا!

 

 

***

 

 

 

تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود.
آقام گفت یاد بگیر همسن توئه!!! یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود آقام کانالو عوض کرد!
:|

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/05/30 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود حیف خیلی کم بود.اگه میشه بیشتر برامون بزارین

این نظر توسط من ابنبات دوست دارم در تاریخ 1395/02/24 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

دمتون جیزززز پلشتا.....خخ

این نظر توسط علی اصغر در تاریخ 1394/10/11 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییییییییههههههههههههه دمتون گررررررررم

این نظر توسط خخخ در تاریخ 1394/07/29 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

خخخخخ!باحال بود ممننون

این نظر توسط مهشاد در تاریخ 1394/06/28 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بود دمتون چیزه چیزه من ولی بیشتر از داریوش خوشم اومد

این نظر توسط سحر در تاریخ 1394/05/16 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییی بود واقعا دمتوووووون جیییییییززززز

این نظر توسط ram در تاریخ 1394/05/03 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

چرت بودن زیادی مثبت بودشکلک

این نظر توسط instagramnegar fbk در تاریخ 1394/04/14 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

faghat chan tash nice bod

این نظر توسط زینب در تاریخ 1394/04/09 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

خیییییییییییییییییییلی باحال بودن دمت گرم

این نظر توسط پرستو در تاریخ 1394/03/23 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ايييييييول


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 13,110
  • بازدید کلی : 873,568
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان