loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
عباسعلی امینیان بازدید : 1331 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (2)

 

 

امــــــروز یـه کـاری داشتـــــم رفتـه بـودم کـافــی نـت...
دیگــه داشــــت کـارم تمــــوم میشـــــد دیـــدم یـه دختـــره هــــم اومـــد صنـــــدلیٍ کنـار مــــا نشســـــتٌ بـا عجلـه
گـوگـــلٌ بـاز کـرد
مـــا هـــم فضــولیـــــمون گٌل کــرد گفتیــم یکـم لٍفتـــش بـدیــم ببینــــم میخــــواد چیکــــــار کنـــــه....

دیــدم نوشـت گـوشــــی مــــــدل گوشــــی مـامـانـم ولـــی صـورتــــی ش!




امرو رفته بوديم بيرون،جلوي صندوق صدقات دوتاپسر ايستاده بودن،فکرميکنين داشتن چيکارميکردن؟؟؟
درحاليکه يکي باژست(!)داش پول مينداخت،اون يکي داشت ازش عکس ميگرفت!
تحريما اثر کرده!




اه خیلی هواس پرت شدم.
دیروز خیلی گشنم شده بود. واسه همینم رفتم تو دست شویی :ا با خودم گفتم خوب, حالا چی بخورم؟ :ا
که یادم اومد باید از تو یخچال خوردنی بردارم :ا



یکی از آرزوهام اینه که یه رستوران بزنم..
توش فـــــــــــــــــقط ته دیگ سرو کنم!!!




گاهی تو در خانه هستی اما اینترنت قطع است.
گاهی اینترنت وصل است اما تو در خانه نیستی.
گاهی هم اینترنت وصل است و هم تو در خانه هستی اما لپ تابت بازی در می اورد
و این رنج است....




میگن ارمین 2afm دوست دخترشو در حال لایك كردن صفحه علیرضا حقیقی دیده منتظر اهنگ جدیدش باشید !!



یرانسل در آینده ای نزدیک ...

مشترک گرامی.دوست پسر شما که الان به شما شب بخیر گفت و خداحافظی کرد،دارد با یک دختر با شماره ی همراه اول پیامک بازی میکند.بیا ببین چه دلو قلوه ای دارن رد و بدل میکنن !! شما میتوانید متن پیامک هاشون رو هم داشته باشید.هزینه هر پیامک 1000 ریال



بـه سراغ من اگر میــــایی...
.
.
.
.
.
.
با یک کیلــــو زولبــیا بامیه ی تـــــــازه بیــا !!
ترجیــحا بـــامیش بیشتر بــاشه ^____^
چیه فکر کردی میخوام متن عاشقــانه بنویسم ؟
برو بــرادر من خواهر من
ادم گشـــــنه چی میفهمه عاشقی چیه آخه




اقا چنان تو تلویزیون میگن حاااااااااالا مسی
انگار بقیه بازیکنا پلاستیک کهنن




خدایــــــــــا من دیگه آدم شدم...
دیگه
نه نیمه گمشده ام میخوام
نه مخاطب خاصی
نه حتی پاستیل
بــــــــــاور کن
الـان فقط فقط فقط
.
.
.
.
.
.
.
اذااااان میخوام :(



صبح دیرم شده بود همسرم با مهربونی بهم گفت
اگه میتونی ۱۰۰هزار تومن بده برای کمک به مدرسه دخترمون.
منم تحت تاثیر قرار گرفتم و پولو دادم و خوشحال از یک کارفرهنگی.
بعد از ظهرش دخترم پرید بغلم و گفت
بابت ۵۰هزار تومنی که به مدرسه کمک کردی ممنونم،
بعد از نیم ساعت یه اس از طرف مدرسه اومد به این عنوان:
رسید مبلغ ۲۰هزار تومن کمک به مدرسه میباشد…
به این نتیجه رسیدم که اینا خانواده نیستن که، راهزنن.......d




یارو میره دکتر، بغل دستیش که لکنت زبون داشته میگه: ش ش شما چ چه ناناناراحتی دارید؟
یارو میگه: پروستات!
میگه: پ پ پروستات دددیگه چ چیه؟!
یارو میگه: همین مدلی که تو حرف میزنی من میشا....شم ^_^





چشمتون روز بد نبینه !
امروز یادم نبود که روزه هستم
رفتم تو اتاق داشتم ساقه طلایی میخوردم
که تو گلوم گیر کرد
همون لحظه هم یادم اومد روزه هستم ! :|
هیچی دیگه نه میتونستم آب بخورم و نه میتونستم بیسکویت رو بدم پایین
الان در حال مقاومت با خانواده که اصرار دارن با امبردست بکشنش بیرون دارم پست میذارم...
آی لاو یو پی ام سی




نامزدم ازم پرسید:اگه من بمیرم تو چیکار میکنی؟
گفتم:عزیزم خب خاکت میکنم.
الان سه زوره گوشیشو جواب نمیده

فک کنم انتظار داره جسدشو بسوزونم،خاکسترشو تو رود گنگ بریزم.


چه انتظارا دارن دخترای مردم..........




یه بار نشسته بودم پیش خواهرم،نمیدونم چی شد یهو دستم در رفت خورد به فکش..
بعد با عصبانیت برگشت بهم گفت : مگه مرض داری پوزه مو شکوندی!!!!!!!!!!
من :|
خواهرم o_O
دستم :-/
پوزه ی خواهرم :-#



دلداری مادرم بعد از کنکور:
بدبدخت فلک زده من از همون اول مطمئن بودم قبول نمیشی!!!
بلند شو برو یه جا کار کن بلکه پول دانشگاه ازاد و در بیاری
اصلا الان به پدرت میگم بیاد یه کتک درس و حسابی بزنتت که یه سال ما رو هم یا خودت الاف کردی
کثافط مرض معتاد با اون صورتت
نگاش کن نقش مادر مرده ها رو هم بازی میکنه؟؟؟؟
بلند شو بلند شو میخوام زیر پای این هیکل قناست رو جارو کنم...
من دیگه چی بگم؟؟؟




مکالمه دوتا ایرانی پشت تلفن !
فک و فامیلمون : سلام خوبی ؟
من : مرسی شما خوبی ؟
+ مرسی منم خوبم ، تو چطوری ؟
- هی منم بدم نیستم ، یه نفسی میره میاد ، دیگه چه خبر ؟
+ منم خوبم ، تو خوبی ؟
- آره منم خوبم ، راستی خانواده خوبن ؟
+ فدای تو ، سلام می رسونن ، مامان بابا خوبن ؟
- آره اوناهم خوبن درگیر کار و بارن ، اصله حالت چطوره ؟
+ هی بدک نیستم ، تو چی کارا می کنی ؟
- منم خوبم ، دیگه می گذرونیم ، چه خبرا از خودت ؟
+ مرسی ، تو چیکارا می کنی ؟
- منم خوبم فدای تو ، کاری نداری ؟
+ نه قربونت برم خیلی خوشحال شدم !
- منم همینطور ، خدافظ
+منم خوبم خدافظ




یه بار تو فامیل داشتن ازم تعریف میکردن اومدم مثلا فروتنی کنم
گفتم نه بابا اغراق میفرمایید منم یه خری مثله شمام!!!!




فیفا طی بیانیه‌ای به مردم ایران گفت «اگه چیزی هست بگین مام شادی کنیم»



از دختره ميپرسم گوشيت چيه ؟
ميگه
.
.
.
لمسى !!!!
من الان چى بگم ؟؟؟؟؟؟ نه چى بگم جدا؟؟؟؟
لايك = خخخ
لايك = خخخخخخخخخخخ
لايك = هر چن تا خخخخخ كه خودت ميگى




تا حالا دقت کردین اب سرد و میشه یه نفس سر کشید ولی اب جوش رو نه....




از کیلیپس که بگذریم آقا این دخترایی که گوششون رو میزارن بیرون دقیقا منظورشون چیه؟
۱) من گوش دارم شما ندارین
۲) گوش من خیلی گوشه.. گوشه شما بوقه!!
۳) من خیلی باگوشم.. اصن من خود خرگوشم
۴) گوشم تو حلق شما
۵) شمارت رو بگو من سرتا پا گوشم!
مسئولین رسیدگی لطفا!!!




ینی سریالای ماه رمضان صداوسیما تو حلقم :|
سریال هفت سنگ (شبکه 3) که دیگه لکه ی ننگی در تاریخ صداوسیمای جهان محسوب میشه اصن!!! :))
آخه فیلم انقد سبک انقد جلف :| یکم اگه اکشنش میکردن با فرار از زندان برابری میکرد از نظر جذب مخاطب حتی!!!:)))
اونم از شبکه 2 با ماجرای سن تکلیفش -_-

لایک:ابراز همدردی -_-!!!



میدونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟ تویی
آخه عسل که نمک نداره




ای کسایی که میگید باباتون کولر خاموش میکنه برید دست پدرتون رو ماچ کنید.
من امروز از بس هوا گرم بود داشتم با کتابم خودمو باد میزدم که یهو بابام اومد کتاب ازم گرفت.



قبلا که مهمان میومد خونه ها میگفت قبله کدوم طرفیه
الان که میاد میپرسه پسورد وایرلس تون چنده!!!



البته ناگفته نمونه
این وسطا
یه تعدادی هم یواشکی عاشق نیمار شدن
لایک = خخ



تا حالا دقت کردین تو فیلمای اکشن طرف یه آدم رو مثل سپر ، مقابل خودش میگیره بعد با مسلسل بهش شلیک میکنن ولی گلوله از بدن آدمه رد نمیشه تا به طرف بخوره ولی تو فیلمای کاراگاهی طرف با یه اسلحه ی معمولی یه تیر زده که از کف پای مقتول وارد شده و از جمجمش خارج شده زده پنجره رو شکونده و تو دیوار یک متر فرو رفته تا کاراگاه بیاد پیداش کنه؟



توله سگ اگه یک بار دیگر بگی نه این چهارتا استخون رو میزنم تو دهنت!!!! 28 سالت دیگر شده دیگر خودت غذا بخور؟؟!!!
حرف های من هنگام غذا دادن به پو!!!




فانتزیم اینه که پولدار باشم بعد 70 سال زندگی همه پسرام ولم کنن برن،بعد ده سال یکیشون بیاد پیشم ببینه مردم یا نه،بعد من تفنگ دکوری خونه رو بردارم بعد پسرم بگه نــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــه اون ماشش خرااااابه بعد بیاد تفنگو ازم بگیره،درگیر بشیم تیر در بره بخوره بخوره وسط قلبم

تازه بعد مرگم سر اون چهارتا کارخونم دعواشون بشه!!!!!


زنداییم رفته دکتر
دکتره بهش میگه متولد چه سالی میگه۴۲ بعد بهش میگه قدت چنده میگه۱۴۲
قیافه دکتر توی اون لحظه؛O_o
بعد میگه خانم مطمینی زندایی از همه جا بی خبر منم میگه اره
اخه۱۴۲قد بچه کلاس اولیم نیست
فک و فامیله داریم ما




آبجیم گوشیشو عوض کرده حالا هرچقدر بهش زنگ میزنم جواب نمیده !
رفتم خونه بهش میگم چرا گوشیتو جواب نمیدی ؟!
میگه هرچقدر تلاش میکنم نمیفهمم چطوری باید جواب بدم ...!!
حیف ک یارانشو قطع میکنن ، وگرنه گوشیشو از عرض فرو میکردم تو حلقش ! -___-





من میزارم بعد ماه رمضون روزه میگیرم که خدا هم سرش خلوت باشه ،بیشتر تو چش بیام :|



.
.. بعـــضـــی هـــا هـــم اونـــقــد خـــودشـــونــــو میگــــیرن
......... انگـــار دمپـــــایــیِ تــــویِ دستشــــوییــن ..
.... بپـــا خیـــس نشـــی یــه دفــه...................
.والـااا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رعنااااااااااااااااااااااا در تاریخ 1393/04/23 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

خو چیه به خودم شک کردم چی نوشتم اومدم باز بخونم شکلک
بجای خخخخخخ دوتا تشکر میکردی ازم که اومدم به وبت سر بزنم اخه شما پسرا هیچی بلد نیستین کع باووووووووووشکلک
پاسخ : بلخشید خخخخخ

این نظر توسط رعنااااااااااااااااااا در تاریخ 1393/04/21 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

عابااااااااااااااااااااااااااااس سلومشکلک
خو چیه صورتی دوسداریم دیگه شکلک
پاسخ : خخخخ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 13,126
  • بازدید کلی : 873,584
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان