loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
عباسعلی امینیان بازدید : 876 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

بش گفتم میخوای بری بــــــرو ولی بدون که بی تو میمیـــــــرم :(
رفت ولی هنوز هستـــم در خدمتتون :)))
گول نخورد لامصب :)))




دوستم بهم زنگیده که مهدی بیا سالن میخوایم بازی کنیم (فوتسال). من گفتم باشه ولی من زیاد بازیم خوب نیستا! گفت میدونم. کی خواست تو رو بازی بده؟!! بیا اینجا داور باش!
من (0.0)
دو تا فحش خفن هم بهش دادم و قطع کردم!
یعنی چی خو؟ مگه من مسخرشونم؟ آخشالا!



دهه شصتیا و اول هفتادیا یادتونه
بیشور خیارشور بشین جوراب منو بشور
پسرا شیرن مثل شمشیرند . دخترا بادکنکن دست میزنی میترکن. دخترا پنیرن دست میزنی میمیرن. دمپایی بپر بغل زندایی.



يه دفعه به دختر داييم (٣سالشه) كفتم خيلي دوست دارم ايشون هم در كمال خونسردي توي جمع خيلي سريع كفتن ولي من شما رو دوست ندارم!!!
الآن من جي بايد بكم...
من)))))):
دختر داييم|:
ساير حضار:))))))))



یه روز با پسر داییم رفتیم خیابون. پسرداییم گفت بریم تو مغازه لوازم آرایشی که فروشندش یه زنی بود با آرایش غلیظ.رفتیم داخل پسر داییم گفت لطفا چند تا لوازم آرایش بدید که اگه بزنیم به خرمون به خوشگلی شما بشه.هیچی دیگه شروع کرد به فحش دادن.ما هم از مغازه رفتیم بیرون




زن عموم خیلی چاقه، تا بلند میشه عموم صداشو کلفت میکنه میگه جابه جایی های قول آسا ! :))



پسرا همشون خوشگل و خوش استایل و جذابن البته از دوووور خیلی دوووووور حدودا 15...20 کیلومتر.


ﻫﻤﻪ ﻣـــــــــــــــــــــــ� �ــــــــــﺪﻟــــــــﺍ
ﻫﻤﻪ ﺩﺍﻓــــــــــــــــــــ� �ــــــــــــــــــــــــ� �ـــــــﺎ
ﻫﻤﻪ ﭘـــــــــــــــــــــــ� �ﺎﻓـــــــــــــــــــــ� �ـــــﺎ
ﻫﻤﻪ ﺷــــــــــــــــﺎﺧــــ� �ـــــــــــــــــــــــﺎ
ﺷﻨﻴﺪﻡ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﻬﺎﺋﻲ ﺩﻳﻨﻲ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩﻩ ٧٥ ﺩﺭﺻﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ !!



برید خدا رو شکر کنید که باباتون فقط کولر رو خاموش می کنه بابای من اگه هفته ای یه بار هم اجازه بده کولر روشن شه خودش بلند میشه میاد پاش وایمیسه اول یه بسم الله میگه بعد پمپ کولرو میزنه پنج دیقه پاش وایمیسه (ما اون لحظات حس سبزیجات بخار پز بهمون دس میده)
بعد پنج دیقه کولر رو میذاره رو دوره کند...
بش میگم واسه چی پمپو میزنی نیم ساعت صب میکنی؟
میگه تو بچه ای نمی فهمی اینجوری اول اب پوشالای کولرو خیس میکنه که وقتی روشنش کردیم سریع تر خونه خنک میشه.
جملشم که تموم میشه کولرو خاموش می کنه میره سرجاش می شینه...
+ من میخوام خودمو با پوشالای کولر دار بزنم، به نظرتون عملیه؟؟؟



فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه
بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه هم الکترونیکش!!!
بهش بگیم نامه برقی سنگین تره والا



من همیشه از اشتباهات کسانی درس میگیرم، که به توصیه های من عمل کردن!




دیشب خواب دیدم بابام با کاپشن وسط سونا نشسته
از یکی پرسیدم جریان چیه?!!

گفت این عذاب روزهایه که بابات کولر رو وسط چله
تابستون خاموش میکرد !!!





دایی مامانم 105 سالش بود چند وقت پیش افتاد مرد.بعد تو مراسم ختمش روضه خون گفت فوت ناگهانی آقای...را تسلیت می گوییم
باباجان این دیگه کجاش ناگهانیه هاااا؟



داداش گودزیلام کلاس زبان میره در حد hello. how are y بعد من یه روز از سر ظهر. یهو پریده جلوم میگه:
whats the matter kherse khabalooo?!!
من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم!خوابیدم تا شب، بیدار که شدم خمیازه کشون از اتقم امدم بیرون



این استادایی روکه میگن من ننداختمت خودت افتادی رو باید بگیری بکشیشون بعدبگی من نکشتمت خودت مردی...!!!!



یعنی بعد چین پر جمعیت تر از دل این پسرا جایی رو پیدا نکردم!! :|


میگما خدا رو شکر من مخاطب خاص مجیدخراطها یا آرمین2fm نشدم
لامصبا اگه یه روز جوابشونو نمیدادم آبرو واسم نمیذاشتن.
والا با این نوناشون....


به بعضيا باس گف:آنقدر جايت خاليست ك هيچ آشغالي آشغالدوني دلمونو پر نميكنه...بعله...#_#



به بعضیا باید گفت:
شما سیرابی گاوم نیستی...
چه برسه به جیگر ما.....
آره.... این جوریاس



یکی از دلایلی که سرخپوست‌ا
همیشه به قطارا حمله می کردن
این بوده که دود قطار به زبون اونا فحش ناجوری میشه "_"
برید حال کنین با این اطلاعاتی که در اختیارتون می زارم!



دختره استاتوس گذاشته:یه دوس پسر نداریم موهاش فِر باشـه
"صداش کنيم ببعيـــه مـــن"
پسره زیرش زده:بــــــــــــــــــع
ملت تحت فشارن خداییش :|



برای اولین بار در تاریخ وب نویسی.دارم براتون یه پست 3D میزارم
"D D D"
خواهش میکنم تشویق نکنید :))))

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 13,204
  • بازدید کلی : 873,662
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان